ElektronikTelefonSkit.


Nu när jag har fått drass med denna skittelefon sen jag vet inte när, eget liv skaffade den sig för ett bra tag sedan iallafall!!

Så nu tänkte jag, när min aktivitetsersättning kommit igång och jag fått tillbaka (ynka) 663kr på deklarationen att denna (rosa, vita eller svarta) söta sak skulle få sällskapa mig ett tag framöver.. i kontantprisbetalning (från www.eSHOP247.se)!! Abonnemang tänker jag fan inte förlänga för att "få" nya telefoner mer!! Usch,usch.

Ibland lär tillochmed jag mig av mina misstag ;) Under kan ske!!










Kommentarer
Postat av: anki

kan tipsa dej om att du tyvärr kanske blir missnöjd med den telefonen, har haft den och den kändes som ett bihang:D men alla tycker vi olika som tur är :)

2010-04-13 @ 06:08:36
URL: http://metrobloggen.se/fairylife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0