Fjärde året, Svenska mästare i hockey!!

Det blev ett SMguld till vår fina stad och vårat bästa Hååveeblååå!!
Firande blev det oxå minsann.. i form av biltutor, skrik, skratt, glada människor, viftande händer och armar, klubbor och afficher i luften.. 

Dessutom råkade jag få ett helt killgäng efter mig när de såg min söta skylt därbak, hela barnarpsgatan följde dom mig, bankade på bilen och sjöng, ÖVNINGSKÖR, övningskör, övningsköör....... Men antar att jag inte ska klaga, det är ju inte varje dag man får en hel flock med killar efter sig, som dessutom såg bra ut!! 

Efter det fick jag en hel drös med invandrarkillar över bilen, inte nog med det så höll dom på att välta omkull hela bilen!! Men ingen större skada skedd. HV71 har ju trots allt tagit hem SM-GULDET!!

Turligt nog åkte vi runt i stan ett par gånger, så mamms övertog ratten det sista o jag kunde fota! :) 


(Bilderna får faktiskt bli oredigerade, orkar inte pilla med det nu, Ursäktar oxå den dåliga kvaliten)
































Nu blir det sängen!! Natti.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0