Min nya följeslagare?

Fick en liten impuls att byta blogg nu, börjar kännas lite tråkigt med en blogg FULL med massa reklam som jag inte ens har någon anknytning till. Men efter fyra år med Metrobloggen så känner jag mig ändå lite klyven, allt som hänt mig under alla dessa år har jag delat med mig till min trogna Metroblogg. 

Men jag känner ändå att jag kanske behöver en liten nystart, känns som jag fastnat bland allt ont som hänt det sista och det känns som det är svårt att ta sig ur det. Fixar och donar med nya headers o designer hit och dit, men det tycks inte hjälpa.

Så jag tänkte göra ett litet oskyldigt försök att skaffa mig en ny trogen vän här på nätet. Jag tänker inte lova något, men jag får se hur det känns här om ett tag.



  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0