Overkligt Underbart.


Började denna härliga dag med frukost och lite sol på altanen!! Wonderful. Men efter en stund fick jag nog och bar ut stafliet och började klabba, denna gången blir det ett lite längre projekt.. som jag inte ens själv vet hur det kommer sluta, Blir helt enkelt en överaskning! :)

Resten av dagen har faktiskt jag och mamms spenderat på stan, det är inte ofta mamms och jag tycker lika om saker, men HM blev det.. och där väntade massa underbara kläder på oss.

Jag vet fortfarande inte om jag sover eller om det faktiskt var verklighet, men framför mig hängde en vacker liten halternecksvolang klänning i leopardmönster, största storleken var dock bara 40 men den fick ändå följa med mig till provrummet, mest för att se hur tjock jag är som inte kan få på mig en sådan söt klänning!
Som jag alltid gör väntade jag med det bästa till sist.. O det bästa till sist kan jag verkligen lova att det var!! JAG FICK PÅ MIG DEN, jag fick inte bara på mig den.. den satt tillochmed SNYGGT!! LLYYCCKKAA........

Hittade sedan en svart i stl 42 som jag tror kommer bli mer använd än leoparden (eftersom svart passar till allt och jag bara lever i svart)


Underbar, ellerhur!!


Usch, detta inlägg blev på tok för ytligt, Men det har jag all rätt till när jag faktiskt kommit i en klänning märkt stl40 PÅ HM, vilket faktiskt ALDRIG har hänt (kanske stor storlek, men vem bryr sig ^^)!!

Nu ska jag besöka sängen för lite sömn. Natti








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0