Plågad liten örsnibb.



Nu blev nog inte min örsnibb så glad, Lite ont fick den i varje fall!!
Men staven jag hade innan skulle hela tiden åka ur så jag antog att det läkt och vilat någon vecka nu, så jag smörjde in min lilla snibb och satte i en större stav, till min förvåning och lycka så gled den igenom så den sitter och inte trillar ur hela tiden, Överdrivet ont gjorde det inte heller!! Så nu väntas 2-3 veckor med tvättande ompyssling tills jag kan byta till ännu en större..

Verkar som mitt öra faktiskt gett med sig nu.. Äntligen!


Förövrigt har denna dag vart totalskit, Men det finns lösningar och jag ger mig inte i första taget, inte när det gäller idiotgrannar som bestämt sig för att bara jävlas!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0