Roosa drömmar..



Jag och mamms var på second hand igår.. jag älskar att åka runt på olika second hands, tills jag väl är där.. då blir det jättelångtråkigt och jag vill hitta på något annat.. mest för att jag aldrig hittar sådant jag vill hitta.


Men det gjorde jag igår!! fast på fötterna på en annan secondhandbesökare, men det stoppade inte mig från att stå med blicken fastklistrad på dessa underbart söta glansiga ROSA Dr martens kängor!! Dessutom var hon hur trevlig som helst o sa att jag kunde fått prova dom om jag hade samma storlek som hon, tur var väl det att dom var en storlek försmå.. annars skulle jag nog åkt dit för tjuveri ^^


När jag fyller år önskar jag mig precis ett par sånahär ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0