GrannMonster.

Till min stora förvåning har faktiskt staven i örat åkt igenom fint och det gör inte ont för fem öre, nu hoppas jag bara det fortsätter så tills jag ska byta till en större, skulle vara helt underbart om mitt öra slutat krångla nu!!


Förövrigt har jag fixat mig hela dagen inför grillningen ikväll hos födelsedagsbarnet Jenny!! Ska bli så grymt kul att komma iväg och träffa massa människor igen :)

Men lämna mamma ensam är mindre kul, det skär verkligen i hjärtat att se henne så ledsen som hon vart de sista två dagarna. Grannarna är verkligen ett par jävla monster, medans hon kämpar med att orka stå up, kommer dom och sparkar ner henne ännu längre ner än hon var innan. Jag trodde ett hem skulle vara ens "borg" där man kan släppa allt och ta det lugnt, må bra. utan att behöva strida med grannar som inte ens går att prata med!!


Min största önskan just nu är ett litet torp på landet, långt ifrån vad grannar heter. det är nog det enda stället vi kan få lugn och ro till att kunna bygga våra liv som vi vill ha dom, med säkerhetslinor som ingen annan klipper av för oss, att människor kan vara så grymma att praktiskt taget förstöra ett helt måeende för andra. Det är mer än sjukt!
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0