DildoParty

Jag är mer än HOPPLÖS när jag är sjuk.. jag hade faktiskt tänkt skippa dildopartyt jag blev bjuden till för en vecka men eftersom både sara och mamma bestämde sig för att gå så följde jag med. Febrig och svettig!

Det var skoj, men hon som höll i det kunde vart lite mer "rolig/lättsam/skämtsam" och inte så stel, trots att hon inte hållt på så länge.

Jag har tröttnat på dildosar och hade ingen lust att skaffa nya, men jag föll däremot för en "fjäderkittlare" mycket skönare och mysigare än en hård dildo. Det blev ett par handklovar med svart ludd och "förspelstärningar" oxå. Handklovar mest för att jag velat ha det sen jag var fjorton. och tärningarna för att det är en skoj grej och mysa till det lite. Vore ju pricken över i:et att ha någon omtyckt person o mysa med oxå.. men tills dess får dom nog pryda hyllan.

(lite väl intimt inlägg kanske.. men sånt händer)
   


Sakerna är beställda från Lustjakt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0