.

Idag har vart en bra dag.. Jag har umgåts med världens bästa Darlo hela dagen!! vi har nog inte sets på hela sommaren och jag har saknat henne som en tok! 

Vi har flängt runt, ätit soppa, druckit cola, hämtat vovvar o bara pratat i massor.. det behövdes efter alla dessa månader! det underbara med denna människa är att jag kan prata med henne om ALLT, jo.. jag tror nog bestämmt att jag faktiskt kan prata med henne om allt. tror det beror till stor del på under vilka "omständigheter" vi lärde känna varann. Jag kan inte säga annat än att jag är glad för det!



Kommentarer
Postat av: jessica

Du är bäst gumman! men fan vilken gräslig bild :P

2010-09-29 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0