Förnya håret lite?

Jag tycker det är så grymt snyggt med "vitt" hår (så blont det bara går o få o sen massa silvetshampoo), Men Aldrig att jag bleker sönder mitt hår totalt igen.. sen tror jag faktiskt inte jag kommer passa i det. Men så kom jag på att jag kan ha "vitt" i underhåret och resten svart.. o iomed att det vita blir i underhåret så går det både fortare och blir mer hår om jag faktiskt sätter i vitt hårtrens istället för bleka. (sen är det ju smart om jag kanske vill ha någon annan galen färg någon dag, o sippa o färga) 

Tror det kan bli riktigt snyggt faktiskt, en förnyelse men ändå lätt att få fixa tillbaka.

Vad tror ni?



Min inspiration..

Bilder från Google.com

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att att bli Nelly.com's nästa skodesigner. Rösta på min sko 5/5. Det lönar sig, alla som röstar får länkningar den 1:A September!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Tack förhand! <3

2010-08-23 @ 23:52:35
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0