I väntan på friskheten

Jag har sovit precis hela dagen, vaknat någon gång och vart på toa och knarkat lite friskhetsmedel.. annars har jag sovit hela dagen. det är verkligen behövligt när man är sjuk!

För en stund sen blev jag grymt sugen på Grönsakssoppa, kanske kan det vara bra för halsen. gott är det iaf.. men mamma hade redan hunnit hem och kunde inte handla, så jag får leva på hönökaka och te. eller kanske värma lite fiskbullar, jag får se.

Jag har mixtrat lite med headern och länkarna igen.. nu är jag nöjd! den är enkel men fin. Nu ska jag bara göra headern "klickbar". O länkraden nedanför headern är jag helt såld i, det var faktiskt väldigt smidigt och fixa om man gör precis som det står
här.

Jag tror föresten min hals fått en släng av halsfluss, men vårdcentralen får vänta.. jag trivs alldeles för bra här i soffan idag.
 


Bild: Google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0