Kvällstatuering och fundering

Alltid när mamma ska tatuera sig så blir det megasent.. fråga mig inte varför!?

Denna gången blev det iaf Devil&Angel på hennes hals, det var läskigt men det gick bra.. lite svårt ju längre fram på halsen jag kom men resultatet blev bra!

Förövrigt kan jag nog nästan säga att mitt liv (för kanske första gången) faktiskt flyter på..

Jag kommer upp i skaplig tid, tillbringar dagarnas timmar med att göra saker (tatuera, promenera med hundar, leka med sara, umgås med mamma), kommer i säng i skaplig tid (bortsett från just nu). Fixar och donar hemma, (dammsög idag, bytte handduk.. (jag har lärt mig "se" mer när saker behöver göras)

Jag trivs just nu och det känns som livet framöver kommer bli rätt bra oxå. Det underbaraste är nog att jag faktiskt är bra på något, att JAG insett att jag faktiskt är bra på något. det gör allt mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0