MysOversizeShorta

Var me mamma o handlade idag, vilket jag kanske inte skulle gjort.. med tanke på mina (O)underbara bakterier i halsen som jag nu förfullt försöker ta död på. Tre pillrus svalda än så länge!!

Iallafall, vi råkade väl bara hamna på KappAhl efter att vi var klara.. o där hittade vi alldeles för mycket ^^

Jag har velat ha en stooor shorta o krypa ner i, men eftersom jag själv är lite "oversized" så är det inte alltid så lätt.. men jag hittade en mysshorta på en krok där, o inte allt för dyr. så den följde faktiskt med mig hem.

Sånthär spontanshoppande är mycket roligare och trevligare än o gå o beställa en 42" plasmaTV för nästan sextusen.. när jag redan har en, tur att man får ångra sig!



Kommentarer
Postat av: Carro

denna fick jag av mamma i födelsedagspresent, den e underbar :D

2010-08-23 @ 00:24:42
URL: http://qarrolajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0