Ensam.. igen

Det var ett tag sen jag var ensam nu.. ensam hemma utan mamma, inneboende eller grannar. jag fattar inte varför det alltid känns som jag blivit brutalt överfallen av ensamhet, när jag vetat om det flera dagar innan.
Men det känns som en hård käftsmäll när jag inser att hela dagen kommer jag vara själv. Varför?

Jag har stängt in mig i två timmar från omvärlden, suttit vid denna oerhörda dumburk.. smällt i mig godis och dricka.. trots att jag snart spyr av illamående.

Efter att grannen var här precis och tog upp lite fler tattooidéer tog jag mig faktiskt i kragen och satte mig här ute på altanen.

Men det är fan svårt att bryta negativa vanor!!


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Du får komma hit så kan du och Jonny disskutera tattuerings grejjor :) det är ju inte så långt hit :) Förresten ser att du har en laptop om du vill kan du tävla om ett skin till den på min blogg :)



Får nog träffas någon dag och disskutera då, vill ha barnens namn men kommer fan inte på vart det passar bäst och har inte hittat någon font än som bara skriker efter mig :P

2010-07-10 @ 21:03:05
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hello



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-07-10 @ 22:09:04
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0