Jag fattar inte vad det är för fel..

Jag har legat här med ångest hela dagen, enda sen jag vaknade.. slog ett öga på pärmen innan som jag inte fören nu sett är tjock.. jag menar TJOCK!! den är verkligen överfull av papper. Men tar jag och kollar i den..? SJÄLVKLART INTE!! jag vill bara dra täcket över huvudet och försvinna.. men gör jag det så fylls hela sängen av svett.   

och jag kan inte för mitt liv förstå varför grannarna måste gå extra hårt med hälarna i golvet just idag.. varför ungarna måste plinga på en gång till efter att jag sagt att jag vill vara ifred, varfär någon främmande kärring måste plinga (och sedan knacka) på. eller varför hundarna ska skälla för minsta lilla andetag.. JUST IDAG!?? när jag ligger med huvudet full med både ångest och huvudvärk!


FÅR MAN SLÅ IHJÄL GRANNAR?? NU GÅR DET JU FÖR FAAN SNART HÅL I GOLVET!!! AAAARRCHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

kan inte ALLA bara låta mig vara JUST IDAAG!!??

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du mår bättre idag!

Tänker på dig! Kram!

2010-07-13 @ 08:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0