Kosmetisk Tatuering

Jag har funderat länge på att tatuera mina ögonbryn. men är ändå lite feg när det gäller just i ansiktet.. sen vet jag inte hur de kommer bli efter operationen när jag gått ner i vikt, om mitt ansikte förändras mycket och därmed ögonbrynen.. att det kanske inte blir bra då.
 
Men tänkte se om jag kunde dra med mamma till Sköna jag inne i stan på fredag och iallafall prata med dom.. billiga verkar dom vara mot andra som kan ta upp till 5000:- för att tatuera ögonbryn.

Sköna jag tar "endast" 2000:-

Värt att kolla iaf :)

Nu blir det kissa, krypa ner i sängen och förtrolla mitt rum till Forks och Bellas otroliga kärlek till Edward.




Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Men vänta annars tills du gått ner rätt mycket efter operationen så ser du ju då hur du ksa ha dina ögonbryn :)

2010-07-22 @ 04:08:24
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0