Mina visitkort

Låg vid dörren när jag vaknade idag.. det är helt sjukt va snabba fujidirekt.se är. I LOVE IT!!
Bra kvalité och superbilliga vad mer kan man begära!!

Jag brukar alltid få massa reklam om gratis visitkort på vistaprint.. men när man väl är klar och ska beställa så blir plånboken genast tom ändå. Varenda jävla gång!! Så jag kom istället på ett smart sätt (är nog absolut inte den första) att designa egna i PS [väljer storlek 8*4,5cm] när jag är klar med designen klistrar jag in visitkortsdokumentet i ett nytt dokument i PS [väljer storlek 10*15cm] när jag är klar, sparar jag det och framkallar vanliga foton hos fujidirekt [i storlek 10*15cm] och skär sen ut visitkorten själv ur fotot.












Detta tycker jag är riktigt smart.. och desutom kul o få tillverka en stor del av dom själv :) 

Jag beställde 100st foton [0,49 öre st] med 3st visitkort på varje.. sammanlagt med frakt gick alltså 300st självdesignade visitkort på endast 78kr = SOM HITTAT!!!

 


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Extrafilm.se tror jag dom heter är jävligt billiga med betalade bara frakten och inget för korten där :)

2010-07-16 @ 07:53:42
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0