My Little Pony

När man som minst anar det så händer det faktiskt posetiva saker, även i min värld! Underbart.

Jag har haft fullt upp de sista dagarna och jag känner att jag faktiskt börjar få rätsida på mitt liv.. åtminstonde lite grann. Kunderna blir fler och fler, vilket betyder att jag måste planera mina dagar och veckor, bestämma själv när jag behöver vila och när jag kan köra på. det känns oerhört coolt!!

Idag har jag flängt runt med mamms på A6 och införskaffat ett hemmabiosystem o sprang på billiga och riktigt snygga svarta ramar som ska upp i tattoorummet. sen bar det av till sara och äntligen få min My Little Pony på benet, som jag har väntat o längtat.. och nu sitter den där, som ett evigt minne av en helt underbar och unik människa, det bästa med hela ponyn är att hon själv har tatuerat dit den. Jag ÄLSKAR den redan!!


 



Tack sara!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så fin och söt tatuering! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0