Pimpad och klar

Jag fick mitt pimp idag.. vilket jäkla pill det var, o framsidan blev inte alls lika bra som jag förväntade mig. Däremot blev baksidan med döskallepimpet skitläckert!!

Funderar på att pilla bort på framsidan och bara låta det vara pimpad bak och på sidorna. (framsidan känns som en stor "legobitstelefon") Vad tycker du?

Sugen på att göra din Telefon/Mp3/Laptop (eller vad du nu kommer på) till en riktigt godisbit, besök http://www.pimpify.se/ o njut av alla söta glittriga saker!!




Kommentarer
Postat av: Alice Ahlquist

Tjena! Vad söt din mobil blev. Jag undrar bara.. har det fastklistrade hållt länge?

Har sett flera som har gjort sådant som du.. och stenarna trillar av under dagen.

Anledningen till att jag undrar är för att jag själv är väldigt sugen på att göra min mobil lite snyggare med glitter :D



Mvh Alice @--;--

2011-01-05 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0