Är det såhär det fungerar när man har ett liv?

Isåfall gillar jag det nog!!

Det händer mycket just nu och det känns som jag har fullt upp hela dagarna. Vi har nämligen inneboende här i två veckor, så dessa två veckor kommer nog mest bestå av att vara social, grilla, sola, bada, tatuera, snacka skit och ha trevligt helt enkelt.. känner att det nog är vad jag behöver just nu.. lite bryt i vardagen.

Ska dock försöka kämpa med teorin trots allt annat.

Kommer mer uppdatering när jag har lite lugnare.. håll ut, de få men trogna läsare jag har!! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det låter underbart!!

Njut så mycket du bara kan!

Kram

2010-06-22 @ 09:27:35
Postat av: ANGELICA

SVAR: dom finns iaf inte på den sidan du skickade. största var 22mm. och dom måste vbara i plast elelr ngt, annars töjs öronen ut jätte mkt :/

Och tack :>

2010-06-23 @ 10:39:05
URL: http://yesterdaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0