Lägehetstankar.

Vart och kollat på en kompis lägenhet nu.. som denna gången ligger i Huskvarna (på söder).

En Etta på ca 40kvm med både badkar och BALKONG!!!! För ungefär 3200kr i månaden, jättefin och mysig! det enda negativa är att balkongen ligger åt fel håll och har aldrig sol.

Mina tankar snurrar just nu runt som en elvisp i huvudet om jag ska ha den eller om jag ska leta vidare.. det kan egentligen inte bli bättre läge eftersom det blir gångavstånd till Plupp, Busta hans fru och bebis bor gården nedanför, nära till grönområden och centrum (willys mm) och bussen går på gatan nästan precis utanför.

Är då balkongen så mycket att hänga upp sig på? Jag är fortfarande lite fundersam.. Min impulskontroll är ju lixom inte min bästa vän riktigt.. inte heller att tänka efter och komma fram till ett vettigt svar. SUCK!!


Egen ritning av lägenheten.. inte helt sanningsenlig då balkongen inte är så låång och badrummet lite större samt hallen. men på ett ungefär iaf :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0