Tatuerat

Efter att ha lovat mamma ett antal gånger så blev det tatuerande idag.. troligtvis fortsätter jag på hennes förra och gör klart dom imorgon.. sen kommer troligtvis Fanny hit och tatuerar sig imorgonkväll med.

Tror att jag tror att det är skönt att ha tagit tag i maskinen igen.. (blev en kompicerad mening där :P) det har vart alldeles för mycket med Aktivitetsersättning, lägenhetsletande, BST så jag har inte orkat något annat än att vakna och lägga mig i princip.

Föresten så fick jag brev från min LSS handläggare om att "utredningen" om BST var klar och JAG FICK DET!! JAG HAR NU FÅTT BST! UNDERBART!!!! jag hoppas detta kommer hjälpa mig till ett normalt liv med en normal vardag med allt vad det innebär, Tvätt, städ, disk, aktiviteter.. mm.  

 

Kommentarer
Postat av: Hej

bara undrar va e bst för något?läste lite på internet men där ståd det typ att man gör om sig asså från kvinna te man eller tvärtom ?!stämmer det eller

2010-06-17 @ 15:17:26
Postat av: Emlissen

Hej, Oj.. BST är Boendestöd, ett team (en till två personer) som kommer hem till mig regelbundet, hjälper mig med och komma igång med de dagliga sysslorna, städa, diska, tvätta, komma ut på aktiviteter mm.



Så jag ska absolut inte byta kön till man, jag trivs mer än väl som kvinna :) knasigt att det kan komma upp något som är helt olikt det det egentligen är.

2010-06-19 @ 00:38:36
URL: http://emlissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0