Tatuering

Ett tag sen sist.. hunnit gå både upp och rätt mycket ner sen dess, men är fortfarande lite sådär till om jag ska dela mitt dåliga mående med denna blogg, hittils har jag lyckats ganska bra iaf.. denna blogg skulle vara början på ett nytt liv, ett liv med välmående och ickesjälvskadebeteende. Men fram tills jag bestämt mig så får det onda stanna utanför denna sida!

Jag har tatuerat lite i veckan.. min maskin var nog inte så glad på mig under den sista tatueringen, den hakade och knakade väldigt mycket den sista stunden.. så det var bara beställa nya maskiner och nu hoppas jag bara på att det inte tar alla tre veckor det stod att det ev kunde ta.  

resultaten av det blev dessa..

Stjärnor i Emelies nacke


Text på Beckas rygg (översättning: Jag är mitt egna konstverk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0