Söt BalkongGrill.


Mamms, jag o Mari har vart runt överallr och letat staket/nät att såtta upp runt baksidan så hundarna kan springa fritt utan koppel så de slipper trassla in sig precis överallt.. Men istället så springer jag förbi en söt liten Balkonggrill och blir helt stormförälskad!! (mysigt att ha eftersom jag ska skaffa lägenhet med balkong)
Jag fick faktiskt den av mammi som alldeles förtidig inflyttningspresent.. hon är underbarast på jorden!!! :)
Det jobbiga är bara hur jag någonsin ska kunna ge tillbaka allt hon gett mig.. det ger mig så fruktansvärt dåligt samvete.

Så när jag väl fått min lägenhet med balkong så blir det många grillkvällar på den kan jag lova!!


Från Jula för endast 199kr (Internet 299kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0