Vem har sagt att impulser alltid är negativt..

Vaknade vid halv två idag.. och bestämde mig för en promenad med älsklingarna, sen kom jag på att vädret kanske inte är på min sida och hoppade ur sängen för att kolla ut.. självklart ade jag rätt, det regnade och var blött. VILKET JAG FAKTISKT GAV BLANKA FAN I!! Tog på mig kläder, kopplade hundarna och tog en underbar och riktigt härlig regnpromenad.. detdär med att vara medvetet närvarande och icke dömande gör underverk ibland.. var på glatt humör under hela promenaden, tillomed på så glatt humör att jag.. SITT NER, faktiskt glömde bort att idioterna bodde över oss.

Det behövde jag verkligen!!







Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra Emelie!!!

Vad härligt med en sån promenad!!

Kram

2010-06-21 @ 08:25:10
Postat av: Anonym

Tack :) jag bara vaknade och kände att jag SKULLE gå en promenad :) <3

2010-06-21 @ 22:59:43
Postat av: Cissi

Helt rätt att då verkligen också gå ut på promenaden!

You go girl =)

2010-06-22 @ 09:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0