Äppelpaj med vaniljsås

Jag har lyckats ha ett "normalt" liv idag med.. underbart att ha saker o göra!

Först ett STORT plus till mig som lyckades gå en långis med doggarna imorse UTAN en ända tillstymelse till dåligt humör!! Var lugn och njöt av HELA promenaden! jag är stolt!!

Sen har jag och plupp haft en liten shoppingdag, hittade mest grejer till mamms ^^ 
Tillome lyckats skaffa hundvakt till fredag, då jag äntligen ska gå ut o ha skoj med några vänner, Längtar!!

Kvällen tillbringade jag hos Paulina med Jezzie, mumsat årets (decinniets) äppelpaj.. jag gillar vanligtvis inte äppelpaj, men denna är klart godkänd!! Så ta åt dig nu Paulina, det är inte många som lyckas med äppelpaj till mig. 

Imorgon blir det möte med BST igen. Jag vill ju ha lägenheten!!! Håll tummarna fortfarande...



Bild på gårdagens sminkning.








Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin bild på dig!



Vad gott med äppelpaj =)

Hoppas du får lägenheten! Kramis

2010-05-26 @ 08:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0