En välbehövlig förändring.

Jag vet inte om det var på impuls, men mitt rum är ommöblerat.. Jag känner mig på något konstigt sätt väldigt fri. jag kan andas igen.. slipper den hemska känslan av att vara instängd, har ingen aning om det bara sitter i mitt huvud eller om det faktiskt var ett fängelse här innan. Tavlor och saker som bara stått och dammat innan har faktiskt kommit upp nu, tack vare mammas förtjänst!! 

Jag hoppas jag kommer trivas nu och att det inte bara blir "den första veckan för allt är nytt", jag vill trivas här tills jag hittat mitt eget krypin igen, tills det är dax att lämna boet för andra, och sista gången! 

Jag ska göra ett gott försök att inte låta grannarna få förstöra allt för mig, utan att jag faktiskt ska kunna må någorlund bra här.


Fastnade föresten i en film på ettan när mamma ville att jag skulle kolla bilden på tven. Jag blev helt förälskad (när jag hoppade in mitt i) och hittade filmen på CDON.COM för endast 59kr. Synd bara att jag är totalpank just nu. 

 










Kommentarer
Postat av: Saidmolly

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-03-09 @ 09:59:54
URL: http://saidmolly.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0