"Guldfest" och en JÄVLA massa annat.

Jag och Sussi tog oss en minisväng in till stan i onsdags för att få en skymt av hjältarna, blev dock inte mýcket och mitt kamerabatteri dog självklart med..

Det blev en mysig runda i stan istället, fika på subway.. godis på hemmakväll och promenad och massa prat genom halva stan. Myskväll helt enkelt!! :)



Mitt huvud är fullt med tankar men inget vettigt kommer ut ur fingertopparna. Känner väl mest att jag vill klaga och vara allmänt deppig, men inte ens det klarar jag. Allt är väl ganska skit just nu och jag vill helst av allt bara försvinna härifrån, Men allt är ju så jävla svårt.

Det ända är väl att fortsätta kämpa upp för det jag för bara några dagar sedan hade tagit mig upp ur. Meningen med livet skulle jag bra gärna vilja veta någon gång!
Att gång på gång behöva trilla ner och kämpa sig upp börjar bli åt helvete påfrestande, känner ingen som helst mening med att hålla på så, känns som att springa runt i ett hamsterhjul. Jag har tröttnat!

Jag försöker ju (eftersom jag inte hade tänkt lägga mig ner och dö än) ändå leva (de dagar jag inte sover bort) o hitta på saker, Försöker tatuera lite.. pillat lite med naglar. betalt alla räkningar.. ellos, mobil, hyra, el.. bla bla bla. lyckades tillomed klämma in en liten beställning tattooprylar oxå, men nu är jag väl mer än luspank och månaden har inte mer än börjat ^^  


Går bara o väntar på måndag och DBT så mitt liv kan börja igen.








Jag vill tatuera mina ögonbryn nu!!

Godnatt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0