Huskvarna Marknad.

Idag har jag vart en lycklig tjej.. Jag har haft och göra hela dagen och vart en normal människa!

Jag har duschat, vart på soc, hämtad av Jezzie o Paulina.. hämtade mina vovvisar, vidare o hämta jezzies lover o sen marknad.. fattig som en lus men skoj hade jag!! o mina bebisar har vart megaduktiga trots att Blixt föddes utan tålamod att kunna stå still. Hundar hit och människor dit, överallt.. men inte överdrivet mycket skäll och inga ihjältrampningar heller.

Munk blev det med, inget torg/marknad utan sockermunk till bebisarna <3

Sen blev det lägenhetstittande.. och jag är helt såld!!! Finare lägenhet med billigare hyra finns inte!!
Du får hålla dig till godo med min fina^^ skiss så länge, på måndag är det jag som springer till hyresvärden.

Håll Tummarna!!!!

Resten av dagen har jag spenderat hemma hos plupp med hembakad pizza och vovvegos.










Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt det blev! Lycka till med lägenheten!

2010-05-23 @ 15:04:14
Postat av: Anonym

Tack, imorgon får jag förhoppngnsvis reda på om den blir min :)

2010-05-23 @ 17:39:37
URL: http://emlissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0