Illusioner av ett liv

Mår jag relativit bra, eller är det bara illusioner?
Fejkar jag hela mitt liv för mig själv.. Ibland känns det som jag vill må dåligt, det är jag! jag kan inte vara frisk, det går inte! alla dessa jävla nätter med självhat, ångesten som plågar mig till max. det är vad som är min trygghet! när jag inte vet vart jag ska göra av mina händer för att inte göra misstag, det är vad jag kan identifiera mig med, allt annat känns bara så fejk!!! 

Går det verkligen må bra när man mått dåligt hela sit liv? hur fan ska man kunna veta att man mår bra när man aldrig gjort det? det är ännu sjukare!!

Jag kanske helt enkelt inte är redo att stå naken inför verkligheten??


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0