Lagt in räkningarna

Sådär.. då fick jag ett litet ryck att lägga in alla räkningar så dom drars i tid när jag väl fått in mina pengar. vilken inte var ett dugg jävla kul när jag väl blev klar, TVÅTUSEN jävla spänn ska jag leva på till nästa gång jag får pengar, och då är inte sommarkortet inräknat än som bara det kostar sjuhundra spänn!!

Varför varför varför kan inte jag va "frisk" som alla andra och kunna jobba o tjäna pengar!?
Det börjar suga mer o mer att inte ha tillräckligt med pengar.

Hoppas verkligen jag får denna lägenheten nu!!! HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!!








Kommentarer
Postat av: Cecilia (dbt:n)

Hellu!

Hittade hit till din blogg =)

Nej usch, räkningar är aldrig kul! =(

Hur gick det med lägenheten sen igår?

Kram

2010-05-25 @ 07:45:29
Postat av: Emlissen

Heej, åh va skoj :)

Det gick väl sådär, eftersom jag e sjukskriven o så. men hon skulle höra av sig i veckan :) jag hoppas på det bästa!

Hur gick det med hustittandet? :)

Kram

2010-05-26 @ 01:18:33
Postat av: Cissi

Då ska jag hålla tummarna för dig!! =)



Jo, huset var KANON!!! Det var VÅRT hus! =D Kändes verkligen så.

Så vi har lagt bud på det =) Får se vart det tar vägen =) Kram

2010-05-26 @ 08:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0