Lyckliga dagar...

Ibland blir man faktiskt lite lyckligare av att shoppa. Man kommer iaf hemmifrån lite och slipper känna sig inlåst i sitt eget hem.  Blivit väldigt mycket jag och mamma har hittat på det sista dagarna, I Like It!! 

Efter att jag vart med mamma hos optikern idag, där jag förövrigt hittade (Jag skojar inte) världens snyggaste glasögon, surt bara att jag inte behöver glasögon. (är ifs väldigt tacksam att jag slipper allt vad glasögon, linser, synundersökningar hit o dit heter. Men saker blir roligare när det inte är ett måste/tvång, därför vill jag ha ett par snygga glasögon!! Just för "syns" skull) 

Sen bar det av till second hand.. där hittade vi alldeles för mycket grejer. eller mamma hittade, och jag blir så glad när hon faktiskt unnar sig saker, visst var det begagnat.. men det var sprillans nya kläder!! FYND TILL TUSEN!! det är verkligen inte ofta hon tar sig råd och unnar sig något, medans jag tycker jag är värd att unna mig saker hit o saker dit hela tiden.. värd det kanske jag inte är alla gånger, men jag gör det ändå. 
Men att se mamma göra det värmer hela mitt hjärta, det är något speciellt att hitta på saker med mammsen. Jag älskar det! <3

Jo, i en av second hand butikerna hittade jag en "låda/ask/förvaringsgrej", vilket blev perfekt till mina tattoosaker, äntligen ska jag få lite ordning på alla prylar!! En skitsnygg hylla hittade jag med, som jag oxå tänkt ha till tattoosakerna, fast mer till färgen, agrigatet, sprayflaskorna mm. en svart "lack" hylla.. samma form som cd/dvd hyllor. bara 25kr!!! Helt sjukt. så fyndat kan ingen säga att vi inte gjort idag.
Fick föresten hem min tattoobeställning idag med, så nu blir det gadda av!! 

För övrigt fick jag ett par snygga sommarskor av mamma igår, eftersom jag blev så grymt avundsjuk på mammas alla snygga svarta högklackade skor med nitar och grejer på. Brukar aldrig hitta skor när jag verkligen vill hitta, men det gjorde jag igår.. dom satt tillomed bra på mina stora klumpfötter!! 
Tänk vad snygga skor jag kommer kunna ha efter OP. Det gäller att spara innan jag lägger mig på OPbordet om ett år!

Nu ska jag slöa lite till innan jag sluter ögonen för idag.
 






 






Kommentarer
Postat av: SaraW

Vart fanns dom glasögonen gumms?

2010-05-06 @ 19:23:24
URL: http://metrobloggen.se/saradenraraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0