Mammas dag <3

Jag kan inte i ord någonsin kunna förklara hur lycklig jag är för att jag får dela mitt liv med dig, ingen annan skulle ställa upp som du har gjort på mig i alla år.. trots många jobbiga stunder, så många gånger jag sårat dig och gjort dig djupt besviken så står du alltid kvar och stöttar mig, även när livsglädjen sjunkit till botten så ger du aldrig någonsin upp. 

Du ska veta att jag ser upp till dig som en en liten tjej ser upp till sin största idol, du säger att jag skulle kunnat få en mycket bättre mamma, men det är omöjligt, alla har sina fel och brister.. även du, men det gör dig till den du är och det är just den personen jag älskar så otroligt mycket att inget i hela världen skulle kunna ersätta dig!
Jag säger det inte för att jag måste, jag säger det enbart för att jag vill och för att det är sant, Det finns ingen mamma i hela universum som skulle kunna slå din godhet och kärlek. För mig är du den bästa mamma som finns!

Jag älskar dig så otroligt mycket!! <3




 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, vad fint du skriver om din mamma!

Jag sitter ju här o blir helt rörd för att du skriver så fint, tihi =) Hur rörd blir inte din mamma då =)



Ses senare idag! Kramis

2010-05-31 @ 10:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0