FUCK YOU!

Jag är trött på att vissa tycks tro att dom kan behandla mig hur som helst.. jag är så trött på det att jag skulle vilja spy honom rakt i ansiktet!! be honom dra åt helvete o åtminstånde försöka leta upp lite respekt mot andra människor på vägen. IDIOT skulle jag vilja kalla denna människan. Du sitter och klagar över att du aldrig får en flickvän, att ingen vill ha dig. TRO FAN DET när du beter dig som ett jävla ARSLE!!

Mig lurade du för sista gången nu! jag har lärt mig vad du går för.. du tänker enbart med din förbannade kuk, fortsätt med det och du kommer ruttna ensam!!

Jag vet att jag är värd så jävla mycket mer än den skit du gett mig hitills. Så Tack och adjö!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0