Tårar och Lägenheter

Hej hopp i galopp.. idag har allt gått (nästan) alldeles för fort för att hinna reflektera vad som egentligen har hänt.

Men för en stund sen var jag på vätterhem och skrev kontrakt på en etta på 37kvm på Österängen för inte ens 3000 i månaden. I`M SOO HAPPY!! Allt tack vare Hasse från personligt ombud. Så om en månad bär det av härifrån mitt rum till en egen lägenhet.. igen.

Men skillnaden denna gången är att jag nu tar denna chansen på allvar, detta ska bli mitt HEM.. där mitt liv ska bli sabilt och gå framåt, inga fler löngner för mina nära och kära och framför allt inga fler löngner för mig själv! Jag kommer denna gången lämna min nyckel med glädje till mamma eftersom jag inte har någon som helst baktanke med egen lägenhet denna gången.

Nu börjar mitt LIV på allvar. och jag ska ta vara på varenda sekund!
 


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Va roligt, grattis till lägenheten :)

2010-09-01 @ 19:51:19
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!



Måste säga att du har en talang inom tatuerings yrket! jätte snygga tatueringar har du gjort!



Nu till min fråga: jag skulle vilja ha änglavingar, hur mycket skulle du ta för att tatuera dem 10-15 cm stora?



Mvh Sara

2010-09-03 @ 16:25:57
Postat av: Angelica

wieeee :D

2010-09-04 @ 13:03:20
URL: http://angelicakozak.blogg.se/
Postat av: Cecilia (dbt:n)

Grattis till lägenheten!!!

Hoppas allt kommer gå bra och att du kommer trivas!

Glad för din skull!

2010-09-17 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0