Hopplöst o sova

Ibland undrar jag varför man måste sova. den som kom på det måste haft tråkigt!

Perioden då jag har omöjligt för att sova på nätterna är här igen. Med STORA steg. Jag hatar det!! Samtidigt som jag fylls av oro och ångest så fylls jag av lugn, slippa all stress, höra alla andra i huset, bilar utanför, telefoner som ringer., bara få sitta i sängen med datorn, lyssna på musik och kolla runt på nätet. få vara i mina egna tankar, göra vad jag vill utan att avbrytas.

Samtidigt vet jag ju att jag måste sova för att orka med dagarna och för att mitt humör inte ska kracha totalt.

Fram tills dess får jag nog acceptera läget och vänta tills jag kan somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0