Kan äntligen måla igen!!

Köpte Staffli o duk för ett tag sen o har haft sån målarinsperation de sista dagarna att jag vart påväg o måla på väggarna. 

Eftersom jag hellre målar på ouppspännd duk o ej har väggar för att tejpa upp dukar på så har jag sökt efter en Plywoodskiva att kunna tejpa upp duken på i staffliet, men varfö ska saker vara lätta? Hittar bara på ett ställe och där kostar det mer än det smakar!!

Som tur är har jag en snilleblixt till mamma, hon kom på att jag kunde ta bakstycket till en gammal hylla jag hade i min förra lägenhet.. O visst gick det!! Det allra smartaste är ju att denna skivan går att vika ihop på mitten me, praktisk och gratis.. kan det bli bättre??

*Dålig mobilbild*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0