MIN belöning..

Det känns som jag kommit i land nu.. att allt jag gått igenom har gett mig det jag förtjänat nu, mitt pris, min belöning.. Jag har verkligen kämpat både i jävliga upp och nerförsbackar, jag har velat ge upp så ofantligt många gånger, bara släppa taget och bli fri från allt det plågsamma! Många händelser har satt sina spår på armar och ben.. men jag kommer bära dessa med stolthelt, jag kommer hålla huvudet högt från och med nu!!

För jag vet.. att allt jag gått igenom har gjort mig till den person jag är idag, jag är stark.. och bara vill jag så KAN jag!!

Och denna gången vill jag!! Min belöning kommer vara jobbig, jag kommer säkert vid vissa tillfällen ångra mitt beslut.. men jag ska kämpa, jag tänker ALDRIG ge upp!

Jag ska kämpa för MITT liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0