Orättvisor..

Proppen är just svald.. med en klunk cola, så snart blir det sängen!

Jag har precis vart duktig och lagt in alla månadens räkningar så de dras nu den 21:a, På något sjukt sätt gillar jag faktiskt att betala räkningar, Jag känner mig så effektiv och duktig!

Men självklart skulle jag ju gärna vilja lägga pengarna på roligare saker.. som en såndär J***a Iphone till mina skal jag fick hem idag, otroligt mycket snyggare i verkligheten än de var på bild!! Synd bara att det använda skalet var skavt och lite sönder, men de andra oanvända är nästan ännu snyggare!! Fattar inte varför en dum jävla dumphone ska vara så sjukt dyr?
Det är orättvist.

Fast en ganska så obetydlig orättvisa om man tänker på andra saker som är väldigt mycket mer orättvisa, varför kan livet inte bara vara rättvist? Alla är ju faktiskt lika mycket värda!

Nu börjar det snurra riktigt bra i huvudet och alla tankar.. Sängen nästa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0