Underbara stunder

Vänner kan verkligen detdär med att förgylla stunder i livet.

Jag planerade en Mysfilmkväll med tjejerna här ikväll, självklart har min externa hårddisk (som jag endast haft ett par månader) tydligen lagt av, så film blev det ingen. 

Men en helt otroligt underbar kväll blev det ändå, Massa prat, skratt, musik, godis, cola och mys. 
Jag har inte kännt mig så här pass levande på länge, med såhär mycket glädje och kärlek.

Det kanske bara var en helt vanlig Myskväll, men för mig betydde det så oerhört mycket mer, det är dessa stunder som verkligen gör livet värt att kämpa för!

Tack <3  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kram på dig sötnos! Tack för fin kväll :)

2011-01-10 @ 02:24:34
URL: http://haljestigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0