Bättre för varje dag

Det har nu gått två veckor sen jag gjorde min Gastric Bypass OP och varje dag blir bara bättre, både med smärtan, stelheten, ömheten och framförallt maten, jag känner verkligen att det går framåt trots att jag aldrig kunde känna det för bara några dagar sen. Jag tror faktiskt att illamåeendet, smärtan och yrseln var värt att gå igenom.

Övergången från flytande till paserad/lättsmält mat var väldigt jobbigt då jag bara mådde illa och kände mig konstig i hela kroppen, så jag började lite succesivt med paserad barnmat och sen fortsatte med fil och nyponsoppa.

Bara på denna korta tiden (sen jag fick OPdatumet) känns det som jag fått ett helt annat tänk, kanske för att jag faktiskt måste.. jag vet inte.
Men mat jag inte ätit innan.. eller som jag gärna inte ätit innan äter jag nu. Som Sallader, Kyckling, Potatis, Kött, Fil, Cornflakes och Musli och det bästa är ju att det faktiskt är gott!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0