OPERATIONEN ÄR GJORD!!

För lite mer än en vecka sedan ifs, men jag har inte haft ro eller lust och sätta mig att uppdatera fören nu.

Det har snurrat mycket i huvudet och hänt mer den sista veckan än vad det någonsin hänt i mitt liv tror jag, så jag har ingen aning om vart jag ska börja.

Som de flesta har jag oxå tagit förebilder och kommer lägga upp efterbilder vid varje jämn vikt jag lyckas nå.. 90, 80.. Jag ska oxå försöka lägga upp min vikt för varje vecka och kroppsmått då och då, men kommer troligtvis ta ett tag innan jag lyckas få allt som jag vill.

Min operationshistoria kommer oxå komma upp men inte än. Ni som är nyfikna för nöja er med bilderna än så länge och frågor får ni gärna ställa så ska jag svara så gott jag kan :)

Men alla ni som undrar hur det har gått, det har gått väldigt bra, jag blir piggare för varje dag som går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0