Snott superdunderrecept från Carro

Jag har nu kommit igång med att äta vanlig mat, Ibland går det bra, ibland går det mindre bra.

Men det beror helt på mig, jag märker att jag äter för fort eller inte tuggar ordentligen o det lägger sig som en "propp" i magsäcken och upp i halsen, jag brukar märka det när jag känner smärta mellan brösten och inte kan rapa, ibland kan jag vänta ut det och ibland kommer det upp.

I det hela måste jag ändå säga att jag tycker det går väldigt bra med maten och jag ångrar inte operationen för ett öre.

Tillbaka till receptet.. Jag kollade en väns blogg och hittade ett smarrigt och enkelt recept som jag va tvungen o prova nu när jag äntligen kan äta normalt igen.

  • 4 färska champinjoner
  • ½ purjolök
  • ½ paprika
  • ett paket bacon
  • 2dl creme fraice vanlig
  • 2dl creme fraice paprika/chili

Du skär ner champinjonerna, purjolöken, paprikan och baconen och steker den en stund, efter det blandar du ner creme fraicen och låter det småkoka ett par minuter, servera med pasta :)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi :D! Kul att du snyltade det ^^ Det är sjukt gott :D Jag har snyltat tonfiskpastaröra från dig genom jezzie ;D

2011-03-29 @ 22:09:16
URL: http://haljestigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0