Stulen Dörrmatta

Blir så grymt förbannad på folk, i detta fall.. någon av mina grannar, som tydligen tror att det är okej att stjäla andras saker.

Kom hem igår och utanför min dörr låg inte längre min dörrmatta, För mig.. inte vilken dörrmatta som helst, jag har verkligen letat ihjäl mig efter just en sådan dörrmatta.. med dödskallar på.

Plingar på grannen, som jag tydligt hör är hemma.. istället för att öppna stänger hon av musiken ihopp om att jag troligtvis inte skulle höra att hon var hemma (för musiken slutar lixom bara sådär när jag råkar plinga på dörren) jag knackar på två gånger efter det men fortfarande ingen som öppnar, trots att jag tydligt hör att dom pratar där inne.

Så igår beslöt jag mig för att en annan dörrmatta.. en egendesignad, ska få pryda ingången till min dörr.
Vad tycker du??


Den stulna mattan




Den blivande mattan


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det fick bli en samsung galaxy mini :) massa finesser på den som jag inte lyckats lära mig än :P

2011-03-27 @ 12:46:00
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0